Vi søker prosjektcontroller!

cropped-DSC_0029.jpg

Senja Næringshage AS er et innovasjons- og utviklingsselskap som arbeider for vekst og utvikling i og for Midt-Troms.  Vi bringer idé, kompetanse og kapital sammen, vi jobber bedriftsinternt med konkrete oppdrag og prosjekter, vi gjør plan- og analyseoppdrag, og vi leder større utviklingsprosjekter med mange aktører.  Samarbeidspartnerne våre er private og offentlige. Vi er katalysator og koblingsboks for mange, både gründere og etablerte virksomheter. Deler av vårt arbeid er knyttet til det nasjonale næringshage-programmet, et distriktspolitisk virkemiddel fra stat og fylkeskommune som skal bidra til økt nasjonal verdiskapning. Vårt hovednedslagsfelt er i de 8 kommunene i Midt-Troms, men vi jobber med prosjekter, bedrifter og etablerer over hele fylket. Vi leder store utviklingsprosjekter, og jobber tett på vekstnæringene i regionen, særlig sjømatnæringen med leverandører og reiseliv.

Senja Næringshage består i dag av fem faste ansatte. Vi har mange spennende prosjekter og oppgaver, en voksende oppdragsmengde og sikter mot ytterligere vekst. Vi søker derfor:

Prosjektkontroller, 50 % vikariat 

Har du erfaring med prosjektadministrasjon, regnskap og økonomioppfølging, og har lyst til å jobbe i et utviklingsorientert miljø med trivelige kollegaer og stort nettverk? Vi søker etter en prosjektadministrator i 50 % stilling.  Stillingen er et vikariat, men for den rette personen vil det være mulighet for økning av stillingsbrøk og fast ansettelse.

Sentrale arbeidsoppgaver og ansvarsområde:

  • Prosjektadministrasjon og prosjektregnskap
  • Overvåke fremdrift og sikre at prosjektene styres i henhold til gitte rammebetingelse
  • Bistå i planlegging av prosjekter, herunder plan, kostnader og avtaler
  • Bistå i utarbeidelse av rapporter
  • Understøtte daglig leder med administrative oppgaver i bedriften
  • Prosjektledelse av mindre prosjekter
  • Representere næringshagen i ulike fora
  • Markedsarbeid for å skape nye prosjekter sammen med teamet i næringshagen og eksterne samarbeidsparter

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Har erfaring med prosjektadministrasjon, regnskap og økonomioppfølging
  • Har relevant utdanning
  • Gode it-kunnskaper
  • Er strukturert og analytisk
  • Er handlekraftig og resultatorientert, og jobber selvstendig
  • God til å kommunisere skriftlig og muntlig
  • Ønsker å lykkes i samarbeid med og gjennom andre

Det blir lagt stor vekt på personlige egenskaper ved tilsetting for begge stillingene.

Vi tilbyr:

  • Utfordrende og spennende oppgaver i et miljø preget av nyskaping og profesjonalitet
  • Mulighet til å kunne påvirke utviklingen i Midt-Troms sammen med hyggelige og dyktige kollegaer
  • Konkurransedyktige betingelser og fleksible arbeidstidsordninger
  • Gode helse- og personalforsikringer

Arbeidssted: Hovedkontoret ligger i Finnsnes sentrum. Prosjektarbeid med oppdrag i hele regionen må påregnes.

For nærmere informasjon om stillingene kan du kontakte daglig leder Åsta Sortland, tlf 99 49 08 13. Henvendelser vil bli behandlet fortrolig.

Søknad med CV sendes til aasta.sortland@senjanh.no innen 25. januar 2018.